Тема: "Способи подання повідомлень
(текстовий, графічний, звуковий, відео, умовні жести та сигнали, комбіновані). "
(текстовий, графічний, звуковий, відео, умовні жести та сигнали, комбіновані). "
Мета:
навчальна:
організувати діяльність учнів по активізації отриманих знань у 2 класі. Ознайомити з новими способами подання
повідомлень.
розвивальна: формувати
вміння самостійно працювати з текстом підручника; розвивати образне мислення,
увагу, вміння виділяти головне.
виховна: виховувати
наполегливість у досягненні мети, старанність, працелюбність, інтерес до
вивчення інформатики, сприяти розумінню того, що інформатика потрібна людям для
практичних потреб.
Тип уроку: комбінований.
Обладнання: інтерактивна дошка, підручник,
презентація.
Хід
уроку
І. Організація початку уроку
Домовляймось –
не шуміти,
Руку гарно
підіймати,
На уроці не
дрімати,
А знання мерщій
хапати –
Щоб не було нам
мороки.
Всі готові до
уроку?
Тож,
гаразд.Часу не гаймо
І урок наш
починаймо.
ІІ. Актуалізація опорних знань
Гра «Привіт»
Вчитель пропонує учням привітатися мовчки (різним парам на різній відстані
і різними способами).
Обговорення:
-
Яким чином були
виконані привітання? (жестами, мімікою, письмово).
ІІІ. Мотивація навчання
Вчитель демонструє зображення малюнків і пропонує
учням відповісти на питання (презентація).
Приклади запитань:
- Яким чином первісна людина подавала повідомлення? (слайд 1, 2)
- Чи збереглися повідомлення малюнками в наш час? Які? (слайд 3)
- Яким чином учень зберігає домашнє завдання?
- А якщо ви забули записати домашнє завдання? Яким чином ви вдома
дізнаєтесь про домашнє завдання?
- А як ще можна отримати повідомлення? (слайд 4).
Отже, тема сьогоднішнього уроку – «Способи подання повідомлень».
- Сьогодні на уроці ми дізнаємося з вами нові способи подання повідомлень, виконаємо багато цікавих
завдань.
ІV. Вивчення нового матеріалу
1) Робота з підручником.
Вчитель: Ми з вами пригадали способи подання
повідомлення. А зараз відкрийте підручники с.17 і самостійно знайдіть відповідь
на запитання: «Яким ще способом можна передавати повідомлення?» Презентація
(слайд 5, 6).
Вчитель: А ще можна передавати
повідомлення комбінованим способом. (слайд 7). Отже робимо висновок (слайд 8).
V. Застосування набутих знань
Вчитель пропонує учням відповісти на питання с.19.(слайд
9)
VІ.
Фізкультхвилинка
Хто ж там, хто вже так стомився?
І наліво нахилився.
Треба дружно всім нам встати,
Фізкультпаузу почати.
Руки вгору, руки вниз.
Вгору трошки подивись.
Руки склали, як вітряк,
І покрутимося так.
Вище руки підійміть
І спокійно опустіть.
Будем дружно ми сідати
І до праці приступати.
VІІ. Формування вмінь та навичок.
1.
Повторення
правил поведінки в комп’ютерному класі.
Вчитель
пропонує учням гру в групах по рядах (2 ряди парт) по черзі назвати правила
поведінки в комп’ютерному класі.
Щоб з комп’ютером
дружити
Та здоровим завжди бути,
Всі ці правила виконуй,
Про відпочинок не забудь.
VІІІ. Робота з
комп’ютерною програмою.
Учитель
допомагає учням.
Релаксація для очей.
Вчитель дає
звукове повідомлення на виконання вправ для зорових м’язів.
VІ. Підсумок уроку. Рефлексія.(слайд 10)
– Продовжить речення:
R Я знав (знала) що …(повідомлення подаються жестами,
мімікою, текстами, малюнками)
R На уроці я дізнався (дізналася) …(повідомлення подаються ще звуковими,
світловими сигналами)
R Мені треба навчитися … (розрізняти способи подання
повідомлень).
VІІ. Домашнє завдання.
За бажанням виконати на с.19 підручника «Завдання для кмітливих».
Список
використаних джерел.
1. Земляк І.В. Методичні рекомендації щодо викладання
інформатики в 3-му класі: за програмою “Сходинки до інформатики”. –
Кам’янець-Подільський, 2009. – 114 с.
2. Підручник
Комментариев нет:
Отправить комментарий