воскресенье, 5 апреля 2015 г.

3 клас Урок 3 Способи подання повідомлень


3 клас  План уроку   Урок інформатики № 3

Тема: "Способи  подання повідомлень
(текстовий, графічний, звуковий, відео, умовні жести та сигнали, комбіновані). "
Мета:
навчальна: організувати діяльність учнів по активізації отриманих знань у 2    класі. Ознайомити з новими способами подання повідомлень.
розвивальна: формувати вміння самостійно працювати з текстом підручника; розвивати образне мислення, увагу, вміння виділяти головне.
виховна: виховувати наполегливість у досягненні мети, старанність, працелюбність, інтерес до вивчення інформатики, сприяти розумінню того, що інформатика потрібна людям для практичних потреб.
Тип уроку: комбінований.
Обладнання: інтерактивна дошка, підручник, презентація.

Хід уроку

І. Організація початку уроку
Домовляймось – не шуміти,
Руку гарно підіймати,
На уроці не дрімати,
А знання мерщій хапати –
Щоб не було нам мороки.
Всі готові до уроку?
Тож, гаразд.Часу не гаймо
І урок наш починаймо.

ІІ. Актуалізація опорних знань
Гра «Привіт»
Вчитель пропонує учням привітатися мовчки (різним парам на різній відстані і різними способами).
Обговорення:
-      Яким чином були виконані привітання? (жестами, мімікою, письмово).

ІІІ. Мотивація навчання  
Вчитель демонструє зображення малюнків і пропонує учням відповісти на питання (презентація).
Приклади запитань:               
- Яким чином первісна людина подавала повідомлення? (слайд 1, 2)
- Чи збереглися повідомлення малюнками в наш час? Які? (слайд 3)
- Яким чином учень зберігає домашнє завдання?
- А якщо ви забули записати домашнє завдання? Яким чином ви вдома дізнаєтесь про домашнє завдання?
- А як ще можна отримати повідомлення? (слайд 4).
Отже, тема сьогоднішнього уроку – «Способи  подання повідомлень».
- Сьогодні на уроці ми дізнаємося з вами нові способи  подання повідомлень, виконаємо багато цікавих завдань.

ІV. Вивчення нового матеріалу
1)   Робота з підручником.
Вчитель: Ми з вами пригадали способи подання повідомлення. А зараз відкрийте підручники с.17 і самостійно знайдіть відповідь на запитання: «Яким ще способом можна передавати повідомлення?» Презентація (слайд 5, 6).
     Вчитель: А ще можна передавати повідомлення комбінованим способом. (слайд 7). Отже робимо висновок (слайд 8).


   V. Застосування набутих знань
Вчитель пропонує учням відповісти на питання с.19.(слайд 9)
VІ. Фізкультхвилинка
Хто ж там, хто вже так стомився?
І наліво нахилився.
Треба дружно всім нам встати,
Фізкультпаузу почати.
Руки вгору, руки вниз.
Вгору трошки подивись.
Руки склали, як вітряк,
І покрутимося так.
Вище руки підійміть
І спокійно опустіть.
Будем дружно ми сідати
І до праці приступати.

VІІ. Формування вмінь та навичок.
1.   Повторення правил поведінки в комп’ютерному класі.
  Вчитель пропонує учням гру в групах по рядах (2 ряди парт) по черзі назвати правила поведінки в комп’ютерному класі.
Щоб з  комп’ютером дружити
Та здоровим завжди бути,
Всі ці правила виконуй,
Про відпочинок не забудь.

VІІІ. Робота з комп’ютерною програмою.

Учитель допомагає учням.
 Релаксація для очей.
Вчитель дає звукове повідомлення на виконання вправ для зорових м’язів.
VІ. Підсумок уроку. Рефлексія.(слайд 10)
      Продовжить речення:
R  Я знав (знала) що …(повідомлення подаються жестами, мімікою, текстами, малюнками)
R  На уроці я дізнався (дізналася)  …(повідомлення подаються ще звуковими, світловими сигналами)
R  Мені треба навчитися … (розрізняти способи подання повідомлень).

VІІ.  Домашнє завдання.
За бажанням виконати на с.19 підручника «Завдання для кмітливих».

Список використаних джерел.
1.     Земляк І.В. Методичні рекомендації щодо викладання інформатики в 3-му класі: за програмою “Сходинки до інформатики”. – Кам’янець-Подільський, 2009. – 114 с.


2.     Підручник

Комментариев нет:

Отправить комментарий