воскресенье, 5 апреля 2015 г.

Технологічна карта уроку
Тема шкільного курсуІнформатика
Урок  3
 учителя: Горбачова І.О.
Клас: 3
Тема уроку: Способи  подання повідомлень
(текстовий, графічний, звуковий, відео, умовні жести та сигнали, комбіновані).
Цілі уроку:

Навчальні – організувати діяльність учнів по активізації отриманих знань у 2    класі. Ознайомити з новими способами подання повідомлень.

Розвивальні – формувати вміння самостійно працювати з текстом підручника; розвивати образне мислення, увагу, вміння виділяти головне.

Виховні – виховувати наполегливість у досягненні мети, старанність, працелюбність, інтерес до вивчення інформатики, сприяти розумінню того, що інформатика потрібна людям для практичних потреб.
Обладнання уроку: інтерактивна дошка,підручник, презентація.
Тип уроку: комбінованийКомпетенції учнів на уроці:
Основні поняття
Основні знання
Основні вміння
Способи  подання повідомлень
називає способи  подання повідомлень;
має уявлення про носії повідомлень, дані;

Учень розрізняє способи подання повідомлень,
наводить приклади повідомлень, поданих різними способами;




Хід уроку

Етап уроку
Час
Завдання етапу
Зміст
Методи і прийоми
ФОНД*
Діяльністьучителя
Діяльність
учня
Організація початку уроку
1 хв.
Мобілізувати дітей до праці, активізувати їх увагу, створити робочу атмосферу на уроці
Віршик
Словесний
Ф
Привітання. Перевірка підготовленості учнів до уроку, виявлення відсутніх.
Вітання з учителем, відповіді на запитання
Актуалізація опорних знань
4
Повторення матеріалу про інформаційні процеси
Учитель викликає учнів і пропонує різними способами привітати один одного
Проблемна ситуація. Гра з елементами діалогу
П
Ставить завдання і контролює його виконання.
Постановка проблеми.
Учні виконують завдання в ігровій формі.
Розв’язання проблемної ситуації
Мотивація навчання
5
Сформування учнями теми уроку
Бесіда
Проблемно-пошуковий
Ф
Учитель пропонує учням відповісти на запитання, за допомогою яких учні виводять тему уроку.
Учні розмірковують над запитаннями вчителя і висловлюють свої думки. Сприймають пояснення вчителя.
Вивчення нового матеріалу
6
Викладення матеріалу
Набуття нових знань та умінь.
Проблемно-пошуковий
Ф
Бесіда
Сприймання матеріалу, який викладає вчитель.
Застосування набутих знань
3
Ознайомлення з матеріалом підручника §3
Робота з підручником
Завдання з логічним навантаженням
Ф
Вчитель пропонує виконати завдання на с.19. Корегує відповіді.
Самостійний пошук відповідей  на питання с.19
Фізкультхвилинка
2
Попередити втому дітей. Зняти втому м’язів .
Виконання фізкультхвилинки та вправ для м’язів.
Словесно.
Ф
Організація фізкультхвилинки. Організація виконання вправ для м’язів.
Виконання вправ фізхвилинки та вправ для м’язів.
Формування вмінь та навичок
15
Робота з програмою «Цифертрон»
Тренування слухової, зорової памяті та моторики
Робота за компютером
І
Вчитель представляє програму, контролює правильність виконання та безпеку, надає допомогу учням за необхідністю
Знайомляться з програмою і виконують її.
Релаксація для очей
1
Попередити втому дітей. Зняти втому м’язів очей .
Виконання вправ   для м’язів очей.
Словесно.
Ф
Організація виконання вправ для м’язів очей.
Виконання вправ для м’язів очей.
Підбиття підсумків уроку. Рефлексія.
2
Підведення підсумків уроку. Аналіз діяльності на уроці.
Фронтальне опитування.
Фронтальне опитування.
Ф
Організація фронтального опитування.
Аналіз діяльності на уроці.
Інформація про домашнє завдання
1
Ознайомлення з домашнім завданням
Завдання для кмітливих с.19
Словесно і письмово
Ф
Вчитель представляє завдання
Виконати завдання за бажанням
*ФОнд - форма організації навчальної діяльності (Ф - фронтальна, І - індивідуальна, П - парна, Г - групова).

Література


Для вчителя
Для учнів
Земляк І.В. Методичні рекомендації щодо викладання інформатики в 3-му класі: за програмою “Сходинки до інформатики”. – Кам’янець-Подільський, 2009. – 114 с.

Підручник Г.В. Ломаковська, Г.О. Проценко, Й.Я. Ривкінд, Ф.М. Рівкінд

Комментариев нет:

Отправить комментарий