Календарне планування на 2015-2016 навч.рік
№ п/п
|
Тема урока
|
2А
1
група
|
2Б
1
група
|
2В
1
група
|
2Г
1
група
|
Примітки
|
1
|
1.Комп’ютери та їх застосування.
(3 год
1.1. Правила поведінки і безпеки життєдіяльності (БЖ) в
комп'ютерному класі.
|
СХ
|
||||
2
|
1.2. Що може комп’ютер.
|
СХ
|
||||
3
|
1.3. Комп’ютери бувають різні.
|
Контр. опит.
за темою 1
|
||||
4
|
2. Основні
складові комп’ютера. Початкові навички
роботи з комп’ютером. (9 год.)
2.1. Склад комп’ютера.
|
|||||
5
|
2.2. Пам’ять комп’ютера. Миша.
|
СХ
|
||||
6
|
2.3. Готуємо комп’ютер до
роботи. Робочий стіл.
|
Елзік
|
||||
7
|
2.4. Поняття про програми.
Вікна.
|
Елзік
|
||||
8
|
2.5. Завершення роботи з
програмою.Робота з програмами на розвиток логічного мислення.
|
СХ.СЗ
|
||||
9
|
2.6. Знайомтеся – клавіатура.
|
Кл.трен.
|
||||
10
|
2.7. Вивчаємо клавіатуру.
|
Кл.трен.
|
||||
11
|
2.8. Продовжуємо вивчати
клавіатуру.
|
Кл.трен.
|
||||
12
|
2.9. Клавіатурний тренажер.
|
Контр. знань за темою 2
|
||||
13
|
3.Поняття про повідомлення, інформацію
та інформаційні процеси. (5 год.)
3.1.
Повідомлення та інформація.
|
Черв. Книга України
|
||||
14
|
3.2. Сприйняття інформації.
|
картки
|
||||
15
|
3.3. Інформаційні процеси.
|
|||||
16
|
3.4. Інформаційні процеси і
комп’ютер
|
Контр. опит.
за темою 3 Семестр1
|
||||
17
|
3.5. З історії розвитку
обчислювальної техніки. Внесок співвітчизників у розвиток обчислювальної
техніки. (1 год.) Правила поведінки і безпеки життєдіяльності (БЖ) в
комп'ютерному класі.
|
|||||
18
|
4. Алгоритми і
виконавці. (5 год. )
4.1. Команди і виконавці.
|
Scratch
|
||||
19
|
4.2. Система
команд виконавця.
|
Scratch
|
||||
20
|
4.3. Алгоритми.
|
Scratch Пр.р
|
||||
21
|
4.4.
Алгоритми.
|
Пр. роб Scratch
|
||||
22
|
4.5.Алгоритми
у нашому житті.
|
Scratch
|
||||
23
|
5. Об’єкти. Графічний редактор.(8
год. )
5.1. Графічний
редактор Tux
Paint
|
Tux Paint
|
||||
24
|
5.2. Об ’єкти.
|
Tux Paint
|
||||
25
|
5.3. Об
’єкти графічного редактора.
|
Tux Paint
|
||||
26
|
5.4. Інструменти
графічного редактора.
|
Tux Paint
|
||||
27
|
5.5. Вчимося
розфарбовувати.
|
Tux Paint
|
||||
28
|
5.6. Інструмент
«Фігури». Написи.
|
Tux Paint
|
||||
29
|
5.7. Наш
вернісаж.
|
Tux Paint
|
||||
30
|
5.8. Листівка.
|
Контр. Опит. за темою «Граф. Ред-р Tux Paint»
|
||||
31
|
6.
Комп’ютерна підтримка вивчення навчальних предметів. (5 год. ) 6.1. У царстві букв і звуків.
|
СХ
Незвич.
поїзд
Збери
прислів ’я
|
||||
32
|
6.2. Приголосні
мають різний характер.
|
СХ
Незвич. поїзд
|
||||
33
|
6.3. Країни,
мови яких ми вивчаємо.
|
СХ Переклади слово
|
||||
34
|
6.4. Подорож
країною математики.
|
СХ
Математичний космодром, курчата
|
||||
35
|
7.Повторення і систематизація навчального матеріалу
|
Підсумковий урок за семестр2, рік
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий